بازیگر دودکش:با این سریال شناخته شدم + عکس
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۹۹۱۳
وی ادامه داد: خود من پیش از این بازیهای زیادی در فیلم و مجموعههای نمایشی داشتهام اما هنوز مرا به عنوان بازیگر «دودکش» میشناسند.
میرعظیمی با اشاره به تغییرات این سریال نسبت به فصل اول و «پادری» عنوان کرد: فاصله زیادی از فصلهای قبل گذشته است و بچههای کوچک و کودک سریال یک باره بزرگ شده و به هر یک از این دو خانواده «دودکش» یک بچه دیگر هم اضافه شده است.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
وی اضافه کرد: البته خوب بود این همه فاصله زمانی برای فصلهای بعدی رخ نمیداد و «دودکش» هم مثل برندهای دیگر تلویزیون از جمله «پایتخت» و «نون.خ» مخاطب بیشتری جذب میکرد.
این بازیگر با اشاره به پشت صحنه این سریال و تلاشی که برای خنداندن مردم گذاشته میشود عنوان کرد: برزو نیک نژاد کارگردان سریال بابت سکانسها خیلی انرژی میگذارد. الان که کارگردان است در فصل اول هم که فقط نویسنده بود تلاش زیادی برای قصه داشت. الان هم تا صحنهای او را راضی نکند تحت هیچ شرایطی ضبط نمیشود. مثلاً در یکی از سکانسها هومن برق نورد سرش درد گرفته بود اما با همین حال میگفت کار را ادامه بدهید اما کارگردان خواست او استراحت کند و گفت فردای آن روز تصویربرداری ادامه یابد تا خود برق نورد هم لذت ببرد.
میرعظیمی با اشاره به زمان تولید سریال نیز گفت: فکر میکنم حدود دو هفته دیگر تصویربرداری سریال طول بکشد. این روزها هم در لوکیشن قالیشویی در دارآباد هستیم.
بازیگر «دودکش» در بخش دیگر با اشاره اینکه باید کمدیهای مختلفی برای مردم ساخته شود، اظهار کرد: زمانی کمدین هایی چون رضا عطاران در تلویزیون کار میکردند و همپای او سریالهای مختلف طنز ساخته میشد. به این ترتیب رقابت شکل میگرفت و طنزها هم جذاب بودند. اما الان چند سریال هست و همان آثار به فصلهای بعدی میرسد. باید همه به فکر کمدی باشند و نه اینکه فقط چند برند داشته باشیم و مخاطب انتظار بکشد تا همان برندها به فصلهای بعدی برسند.
این بازیگر در پایان با اشاره به نگارش یک سریال طنز عنوان کرد: درگیر نگارش سریالی به نام «چهار به علاوه یک» هستم که قرار است چند گویش را در یک خانواده داشته باشیم. در این سالها سریالهای چون «پایتخت» و «نون.خ» نشان داده که مردم به خطه های مختلف کشور علاقه دارند و در این سریال هم اعضای خانواده هر یک به یک شهر و خطه تعلق دارند و کار از فضایی کمدی برخوردار است.
منبع: پارس نیوز
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
حرفهای جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
اعتماد نوشت: بهنام تشکر بهتازگی در برنامه «زودیاک» که در شبکه نمایش خانگی پخش میشود، حضور یافته و از بازیگران اصلی است.
گفتوگوی زیر به این مناسبت با او انجام شده است.
دلیل حضورتان در برنامه زودیاک، علاقه به بازی مافیاست یا حضور در یک گیم شو به عنوان یک تجربه متفاوت در قالب تصویر؟
من بازی مافیا را دوست دارم و از اولین نفراتی بودم که در تلویزیون مافیا اجرا کردم و گاد بازی بودم. هرچه سریهای جدیدتری از مافیا تولید شد، نقشهای بیشتری روی کار آمد که برای من جذاب بود. زودیاک هم سناریوی جذاب و متفاوتی داشت و وقتی دوستان دعوت کردند تصمیم گرفتم که در برنامه زودیاک باشم.
گرداندن بازی مافیا را بیشتر دوست دارید یا بازی کردن را؟
گرداندن بازی را بیشتر دوست دارم. اینکه سفید باشم برایم لذتبخشتر است.
نظرتان در مورد مدل اجرا و گردانندگی محمد بحرانی در زودیاک چیست؟
محمد را خیلی زیاد دوست دارم و به نظرم در هر جایی که قرار میگیرد، مخاطب همراهش است. فکر میکنم در فصل اول زودیاک، کمی با احتیاط گرداندن بازی را پیش میبرد و مراعات بازیکنها را میکرد. اطمینان دارم که خودش هم به این فکر کرده و در فصل دوم، به تغییر مدل گردانندگی بازی فکر کرده است.
از تجربه کار در نمایش خانگی و تفاوتش با تلویزیون بگویید؟
من تقریبا جزو اولین نفراتی بودم که نمایش خانگی را با سریال ساخت ایران تجربه کردم. ساخت ایران اولین سریالی بود که به صورت دی وی دی منتشر شد. این دو مدیا، تفاوتهای مشخصی دارند. محدودیتهای صدا و سیما، فیلمنامههایی که تثبیت میکند، ناظران پخشی که دارد با نمایش خانگی متفاوت است. فضای کار در پلتفرمها راحتتر است و به این واسطه، کارگردانها، نویسندهها به تبع آن بازیگران دستشان در کار بازتر است. اینها مواردی است که همه میدانند و البته خیلی هم پیچیده نیست.
به عنوان کسی که بخش زیادی از تجربیات کاریاش را به نقشآفرینی در سریالهای تلویزیون اختصاص داده، ممکن است که شما هم مثل خیلیها، نگران حال این روزهای تلویزیون باشید. از نظر شما تلویزیون چطور میتواند به وضعیت سابقش برگردد؟
تلویزیون باید به همه نظرات مردم توجه کند و برای همه اقشار مردم برنامه بسازد، نه فقط برای عدهای خاص. مدیران تلویزیون فعلی، تمرکزشان را بر چیزهایی گذاشتهاند که فقط و فقط خودشان قبول دارند در حالی که خودشان هم خیلی خوب میدانند که بخش زیادی از مخاطبشان را از دست دادهاند و به نظر میرسد که با این شیوهای که پیش میروند، خیلی هم برایشان مهم نیست. امیدوارم که این مدیران عزیز، تجدیدنظری در روند سیاستگذاریشان داشته باشند که تلویزیون مثل دهه هشتاد یا حتی اوایل دهه نود، دوباره به اوج خودش برگردد و با سریالهای پرطرفداری مثل ساختمان پزشکان و دودکش و باقی سریالهای خوب و موفق، مردم و مخاطب را برای خودش حفظ کند. من فکر میکنم مردم هنوز هم انتظار دارند تلویزیون به رسانه اصلی و ملی همه افراد جامعه تبدیل شود.
به سریال ساختمان پزشکان اشاره کردید؛ تیم سازنده این سریال، تجربیات خوبی در تلویزیون رقم زدند. به نظرتان جای خالی چهرههای دهههای قبل چقدر در تلویزیون احساس میشود؟
به نظرم بیشتر از جای خالی کسانی که در آن سریالها یا برنامهها کار میکردند، جای خالی برنامههایشان احساس میشود. این وضعیت، نتیجه مدل تصمیمگیری فعلی است. اتفاقا همان عوامل الان تجربیاتشان بیشتر شده و ممکن است در شرایط مطلوب، خیلی بهتر از قبل کار کنند. باز هم تأکید میکنم که تصمیمات تلویزیون مهم است و به نظرم خیلی هم جرات و جسارت ویژهای نمیخواهد. به هر حال آن برنامهها و سریالهای خیایان خلوت کن در همین تلویزیون، تولید و پخش شدهاند.
ترجیحتان کار در فضای کمدی است یا جدی؟
در حال حاضر به فضای کمدی نمیتوانم فکر کنم و راستش اصلا کمدی در من گم شده و دلایلش را هم همه میدانیم. اما به دور از شرایط فعلی، فضای جدی و درام را بیشتر دوست دارم.